dimarts, 18 de juliol del 2006

converses curioses

Hi ha converses que sobten força. No es que siguin filosofiques o que tractin sobre la reproducció de les granotes vermelles de l'amazones...

són més aviat absurdes com la que ha mantingut una companya de la feina "A" amb un client "B".

Mentres li cobrava el que el client havia escollit per comprar (estem parlant d'una botiga de souvenirs) ella li diu:

A: esto és un imán.
B: ah, y se engancha? (a ver senyor pues claro es un iman!! això ho pensava jo.)
A:Sí
B: y dónde? en...
A: en la nevera
B: ah, ya. y en el metal no? (...)
A: Sí, claro en el metal también. La nevera és metalica.
B: ah, ya veo.

Més o menys ha sigut algo similar

fa un parell de dies vaig patir les següents preguntes

La clienta comprava unes tasses Mug (de café en llet) amb motius inspirats en gaudí.

A=Clienta
B=jo


A: I se pueden usar?
B: Claro
A: se pueden usar, o son de decoracion?
B: Se pueden usar, son tazas.
A: ah, claro. y esta tambien se puede usar (referint-se a una d'un estampat diferent)
B: Sí, es una taza. Si usted quiere ponerla en una vitrina... como quiera. Pero és una taza. Si usted quiere la puede usar (no le va a morder, no se le cortarà la leche ni vendrá gaudí en tranvia a su casa i le clavarà el lapiz de dibujo en el ojo) [això del parentesi és evident que no li vaig dir i fins i tot ni ho vaig pensar, no d'aquesta manera]
A: vale, vale, gracias.


hi ha més converses i n'hi haurà moltes més.

7 comentaris:

TenebrioWoman ha dit...

Que no veus que quan entren a la botiga porten moltes hores exposats al sol i la majoria ha pujat 800 i "pico" esglaons (si no recordo malament, es q un dia els vaig comptar)i despres els ha baixat? És super normal que estiguin a la parra i fagin preguntes sense sentit i converses absurdes.

Anònim ha dit...

Pues jo l'altre dia vaig menjar galetes de pollastre a l'oceanogràfic...

porras (he perdut el pss!)

TenebrioWoman ha dit...

Això tambés és causa del sol i dels esglaons de multiArt, això o que la Carme posa al.lucinogens a les truites...

Natxo ha dit...

després direm que l'humanitat és una espècie "evolucionada" i "inteligent"...

juas juas juas

espurnes ha dit...

jeje, porras com se te'n va... Qui va guanyar als billars?

Jo més aviat escriuria 'psw' en comptes de 'pss'. És més evident, no?

Vigileu tts 4 amb la Carme...


natxo, coses més rares hem vist, no?

TenebrioWoman ha dit...

o també et poden preguntar que per que els logos de l'editorial de dos llibres identics son diferents...

espurnes ha dit...

sí, hi ha clients de tota mena.

pots creure que em repetissin la pregunta de si un iman enganxava...

Radio + not?es