dimarts, 2 de setembre del 2008

10 dies per marxar


Com tots els que llegiu aquest bloc sabeu marxo d'Erasmus a Alemanya. Potser hi ha nous lectors ja que recentment m'he fet un facebook i he retrobat amistats de fa molts anys.

Doncs el dia 12 agafo carretera i manta (i una pila de coses) i juntament amb en Porras marxo cap a Magdeburg. Aprofitarem per fer un viatget per Europa que durarà 9 dies. tenim pensat fer una mitja de 500-600 km diaris, bàsicament pels matins, i parar a veure coses per les tardes. Les nits de càmping i els menjars de carmanyola. Si més no la majoria.

Un dels llocs que aprofitarem per visitar és Praha. Jo no hi he estat mai i em fa força gràcia visitar la ciutat. Però segur que passem i ens aturem a llocs tant o més bonics com la ciutat txeca.

El dia 20 tenim previst arribar a Barcelona, així que és possible que pugui cremar a la Mercè. Ja veurem.

Si algú es vol apuntar al viatge (del 12 al 20 de setembre) que m'ho digui. Sent 3 o 4 ens ho podem passar millor.


Encara m'he de preparar un munt de coses...


El dia 23 marxo definitivament.

3 comentaris:

diablessamariken ha dit...

ei! que ja m'havia apuntat les dates eh! :)
Però gràcies, així tothom les tindrà clares, jejeje!

M'has de dir què t'interessa saber del viatge que he fet jo. Tinc noms de llocs, ciutats i pobles bonics on hem estat, i també de les carreteres que hem agafat.

Ànims!
Ptons

espurnes ha dit...

ok, t'ho dic aviat. ;)

Natxo ha dit...

gaudeix del viatge.
espero que ens veiem per la mercè, i abans de la teva marxa el 23.

podries venir a Tolosa, el dia 6... jejeje

ens veiem...

Radio + not?es