divendres, 2 d’abril del 2010

Albums digitals

Què gran és la fotografia digital. Gràcies a ella poseim una enorme col·lecció de fotografies dels nostres viatges, amics i familia... que (quasi) mai mirem.

Abans fèiem 24 fotos (48 si m'apures) totes elles pensades. Vull dir que no premiem el botó tant fàcilment com ara. Primer pensàvem, després capturàvem.
Ara la cosa ha canviat, primer fem foto (amb i sense flaix) i després decidim si ens agrada o no i bla bla bla, que us he d'explicar.

El fet és que abans teniem albums de fotos, ja que revelaves tot el carret i en algun lloc havies de posar les fotos. Algunes en caixes, però les bones a l'album.

Ara quasi no fem fotos, i tot per mandra... es queden als DVDs i als discs durs pendents de ser remirades.

Una manera de recuperar els antics albums és anar a imprimir les fotos, ja sigui en persona o via internet, i un altre és demanant albums digitals.

2 comentaris:

diablessamariken ha dit...

A casa fem servir sempre els de BLURB, queden molt bé, fins i tot hem fet un àlbum de fotos d'un casament! riu-te dels fotògrafs professionals!

Ptons

Natxo ha dit...

Com vares poder comprovar a la nova habitació de la teva fillola, servidor fa servir Blurb.

I afegeixo que és perquè vaig veure els resultats del primer viatge de l'Astrid i el Joan i em va agradar molt.

Tampoc tinc gaire experiència amb les altres opcions, però aquesta m'agrada força.

Radio + not?es