dissabte, 31 de juliol del 2010

Santes de Mataró 2010

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 i 15!!!

Enguany he gaudit de les meves segones santes de Mataró amb Diables de Les Corts. Fa dos anys va ser la primera, tota una bogeria i una sorpresa pel que fa a quantitat de gent i festa.

Aquest any, amb una mica més d'experiència i de responsabilitat ni la festa ni la diversió han mancat, tot el contrari m'ho vaig passar genial.
observa com a l'oriol se li posava la pell de gallina en veure tota la gent que omplia la riera i sentir com cantaven i cridaven i s'ho passaven de puta mare, no té preu.

La gent de les diablesses de Mataró molt atents com sempre, gràcies Concepció, i amb una organització impecable.

El Correfoc espectacular i les saques de 10! Per la feinada que ens va costar ja ho havien de ser...

Aquest any no vam fer ruixada, però ja la farem un altre any.

Qui són els millors?!

5 comentaris:

àngela ha dit...

:')

i jo amb el meu ull a mitges i penjada per una muntanya... aing! Esperem deixar el pavelló igual d'alt a Banyoles!

Aleix, enhoraboníssima per tota la feinada feta!!!

una abraçada gran gran gran!

Natxo ha dit...

Santes són Santes i la veritat que com cada any foren meravelloses.

Cal felicitar molt especialment a totes les persones que han fet una enorme feinada per fer unes saques tan perfectes.

La foto ja demostra com de genial són les Santes.

I sí, Som els millors.

Diables de Les Corts!!!

Anònim ha dit...

Va ser absolutament sublim.

No ho oblidarem!

(i la feina prèvia tampoc!)

Raquel

Anònim ha dit...

Hola gent de foc!!
Ja ho sabeu,malgrat no sempre us poguem convidar a tirar foc sempre sereu benvinguts !! M'alegra molt saber que ho vau tornar a disfrutar. Per cert,la samarreta em queda de conya !!
Grcs a vosaltres també.Fins aviat!!
Concepció ,una diablessa Capgros

Natxo ha dit...

Sempre serà un plaer gaudir de les Santes, i si a més és tirant foc, llavors és tot un honor.

Salut i Foc.

Radio + not?es