dissabte, 24 de setembre del 2005

Mercè 2005: el correfoc

Avui ha tingut lloc el correfoc de la Mercè 2005. Com ja comença a ser costum he anat amb els meus amics de la colla de diables i tabalers de les corts a passar-m'ho de putíssima mare amb el tro i la flama. A ritme de timbal i envoltat de flames em diverteixo molt.

Doncs aquest any les coses no han anat com esperava. Han anat més lluny, jeje. M'han ofert més d'un parell de vegades de cremar amb ells. Fer de diable!!! ai mare! No les tenia totes, però he acceptat. Ja son uns quants correfocs els que he viscut amb ells però aquest ha estat molt especial, perque he passat a formar part, completament, d'ells. I la veritat és que és genial. Me divertit molt. I la incertesa i els nervis s'han transformat en eufòria, adrenalina i gresca.

Després de cremar des de la catedral fins a correus de via laietana hem estat ballant amb el so dels tabalers que anaven arribant. La colla de diables i tabalers de les corts i jo erem els primers. Festa, birra, aigua, gresca, birra i gresca.

Després ha tocat recollir i portar tot el material cap al casal. Amb el sempre meravellós TMB.

I bé, després a caseta a treure'ns la suor i el fum. I ara aniré a dormir que estic baldat, això de fer de diable cansa bastant tirant a molt.

Gràcies als diables i tabalers de les Corts, i fins el dia 15 d'octubre.

2 comentaris:

wsmith8 ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
espurnes ha dit...

SPAM??

No se si s'han creuat respostes d'ul altre blog en el meu, pq acabo de publicar el comentari i ja tinc aquestes dues "respostes".

És extrany.

Radio + not?es