divendres, 23 de setembre del 2005

Portàtil Instal·lant Ubuntu

Bé, ara ja tinc el meu meravellós portàtil de 12,1" i 1,5Kg. Estic content.

El portàtil venia amb el WinXP Prof, i l'HDD de 80GB stava particionat en 3 parts un de 2,93GB que es diu PQService i que suposo que te alguna funció de manteniment o gestió del soft... nu se, ho hauré d'investigar i les altres dues d'uns 35GB una d'elles amb el S.O. i les tres en FAT32.

He reduït la partició del S.O. uns 6GB amb el Partition Magic 8.0 amb la intenció d'instal·lar l'ubuntu. De moment no se si em farà falta el winXP per a la uni, així que el mantindré fins que ho sàpiga.

He reiniciat el PC i he començat a instal·lar l'ubuntu i386, he teclejat l'enter per entrar a l'instal·lació per a inútils i m'ha sortit el següent missatge: Uncompressing Linux... Ok, booting the kernel. I s'ha tirat uns 10 minuts o més així que l'he apagat, pq ni el PC ni el lector encenien cap llum així q sembla que no l'instal·la...

En el PC gran, amb l'altre versió, l'AMD64 em funcionava a la primera i no arribava a veure aquest missatge... així q de moment no tinc Ubuntu.

idees?

1 comentari:

espurnes ha dit...

estic instal·lant la versió i386 que en principi es de 32bits, o això entenc jo. Me'l vaig baixar de l'Azureus (BitTorrent) i l'arxiu es diu ubuntu-5.10-preview-install-i386.iso. El link el vaig treure de http://se.releases.ubuntu.com/5.10/

Hi ha tres possibles opcions: PC (Intel x86) install CD, Mac (PowerPC) install CD, 64-bit PC (AMD64) install CD.

A més segons això For almost all PCs. This includes most machines with Intel/AMD/etc type processors and almost all computers that run Microsoft Windows. Choose this if you are at all unsure., és la generica per a qualsevol pc.

Radio + not?es