dilluns, 16 de gener del 2006

Crumpler a BCN

Al mes d'octubre del 2005 vaig escriure un espurna on intentava explicar com hauria de ser la motxilla per a un portàtil. El post es deia motxilla per al portatil (força original eh). Podeu fer-hi click per rellegir-lo. Doncs bé, vaig mencionar unes motxilles, marca Crumpler, que eren molt atractives. N'hauria comprat una si hagués trobat un lloc a Barcelona on les venguessin (o com mínim les hauria "visitat" **). No va ser així i vaig comprar-ne una d'una altre marca. El temps però porta les respostes a totes les coses. En aquest cas la pregunta era: a Barcelona venen aquestes motxilles? i la següent seria, on? Doncs bé, el temps, com anava dient m'ha donat les respostes a aquestes preguntes. a la primera m'ha dit: sí. A la segona m'ha dit: a k-tuin, una botiga que de MACs. Tot de productes Apple. No estàn tots els models però algunes bosses si que hi són.

Podia haver escrit l'espurna més curta, però com veieu també podia no fer-ho. ;)


** Ara que les he "visitat" i són un pel cares, passen del 100€, com a mínim la que jo vaig mirar.


Radio + not?es