dimecres, 1 de febrer del 2006

Compilant amb C

La pràctica de EDI1 d'aquesta setmana em porta de cul. Hauria de ser molt senzill, fer un programet que desi els estudiants que es van matriculant. Això s'ha de fer amb piles dinàmiques. Doncs les piles dinàmiques m'estan col·lapssant. He d'entregar la practica avui i no he conseguit que el programa faigi totes les coses que demanen.

Espero poder-ho acabar, pero ja dubto que ho acabi abans d'entregar-ho.

I demà començo un altre pràctica, aquest cop de cues... que se suma a la practica de Programació 2...

que dura és la vida de l'estudiant...


[Agobiat]

2 comentaris:

espurnes ha dit...

Bé, suposo que això vol dir queel que he escrit es sona, i que segurament tu tmb estas amb el mateix problema que jo...

Donar a coneixer directament on estudio és massa arriscat, jeje. Igual em vens a buscar per donar-me una pallissa per el blog tant cutre que tinc... jajaja

Proba sort, segur que l'encertes.

[Espero resposta]

espurnes ha dit...

Per cert, al final no he acabat la practica, alguna cosa no feia bé, pq a vegades se'm repetien alumnes quan els eliminava...

No és tant fàcil com sembla això de dominar punters.

Radio + not?es