dimarts, 10 d’octubre del 2006

Tornant [o continuant] amb la dinamica de la uni

Avui fa una setmana i un dia que he tornat a les classes despres de les "vacances" (plenes de feina) de l'estiu. No aconsegueixo entrar en la dinamica estudiantil. Per mil punyetes, excuses i raóns he fet, crec, tantes campanes com classes. Diria que no és massa bon senyal.

Si aprofités el temps per passar-ho bé o fer feineta pel meu compte no em queixaria massa, però tendeixo al desaprofitament temporal... Espero corretgir aquesta tendencia, no m'agrada on em porta.


Penjo aquesta foto, de manera vil, descarada i amb pretenssions de rebre crítiques d'algú de la foto (res d'autocrítiques) per que va ser un dia que m'ho vaig passar molt bé. Diables, diablesses, tabalers i tabaleres, tots una colla de malparits i malparides encantadors i de putissima mare. SENSIBLERO!!! no pas, tothom que els conegui ho pot ben dir... SENSIBLERO!!! weno...

demà hi ha correfoc a les corts, que implica festa i alegria. A veure si dma tinc millor dia.




En l'ultim mes, el ranquing de llocs des d'on em visiten ha estat:

1r: fotolog.com (sense especificar)
2n: diablessamariken.blogspot.com (astrid)
3r: tenebriowoman.blogspot.com (ira)


pel que fa al que portem de mes:

1r: nofapor.blogspot.com (angela)
2n: accés directe
3r: diablessamariken.blogspot.com (astrid)


merci per les visites ;)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

GUAPOOOOOOSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

i tanta traïdoria penjar aquesta foto així!!! però m'ha encantat veure-la!!

Amunt aquests ànims i quan vulguis fem una altra sortida com aquesta ;)

Ptons

espurnes ha dit...

hi ha hagut censura. és com qualsevol altre foto.

;)

Anònim ha dit...

és positiu, i molt, això de desitjar crítiques; però com que ara les meues només podrien ésser positives, me les estalviaré...
jejeje -l'edat agria el caràcter-

Radio + not?es