dimecres, 10 de gener del 2007

esquiar?

Aquest any esquiarem poc. Pau, estàs aprofitant el forfait de temporada meravellós? o t'estas quedant amb les ganes i amb cara de babau?

Ira & co, volieu anar aquest divendres, però la cosa no pinta massa bé per al finde. Suposo que ho deixeu per un altre dia, no?



Aquest post és més un mail, però aprofito per parlar del tema del temps i la neu. Aquest any encara no he tret la taula d'snow de la seva funda. L'any passat vaig passar el cap d'any a la Molina i el dia 1 vaig fer snow, no massa bé, per la son i l'alcohol...

Espero que durant els propers dies o durant el mes de febrer la cosa canvii força i es pugui esquiar en condicions.

5 comentaris:

TenebrioWoman ha dit...

Nooo, al final hi vam anar, tot i que la neu era artificial, vam poguer fer snow mes o menys, si ho mirem per la part bona, que no nevi, fa que les pistes estiguin més buides de gent, tot i així, hi havia bastanta penya...
Va ser tant divertit!!! A la proxima has de venir, no he parat de dir-ho en tot el finde!!! segur que riurem molt!!!
Un petonet

espurnes ha dit...

Et vaig fer una perduda (que em vas tornar) per que em truquessis amb la tva super tarifa gratis per parlar del tema.

Jo creia que amb el temps que estava fent us haurieu repensat el tema de l'esquiada.

Avui diuen que de cara al diumenge o el dilluns vinent (en 6 o 7 dies) el temps podria canviar.

Heu anat tot el finde? i quants €?

doncs ja m'exaplicaràs i m'ensenyaràs les fotos. ara vaig a mirar el teu blog a veure si està actualitzat.

petons

Unknown ha dit...

JODEEERRR, ho sento!!! de tta manera ho teniem tot reservat i estavem com a una llauna de sardines...
l'allotjament ens va costar menys de 40€ les 2 nits x pers. no sta mal.

Joder Aleix, jo vull q vinguis!!!!

espurnes ha dit...

ei, que jo tmb vull venir. Però segur que em donareu una pallissa, ja no me'n recordaré de fer snow. jeje.


Home, suposo que amb el temps q ha fet és normal que el preu sigui baix. Quan caigui una mica de neu els preus pujaràn.

TenebrioWoman ha dit...

que va, ni els preus pujaran (sempre paguem el mateix) ni ens donaras una pallissa, al contrari, ens en has d'ensenyar!!!

Parlem aviat d'acord?

Radio + not?es