diumenge, 31 de desembre del 2006

La Llorona

La Llorona
el dia 22 de desembre vaig anar al restaurant La Llorona acomponyat de la ira, la llanos, el porras, la laura i la vanessa (crec recordar). Vem aprofitar per mig-celebrar els aniversaris de la laura, la llanos i el porras.


Porras, Llanos, Laura

El Porras i els "gorros". Li agraden molt, de tots els colors, no es pot estar de provar-se tots els que troba. A vegades necessita ajuda...


El Porras i la Llanos (Porras ets un xupa-camera!)




La Laura, la Ira i la Vanessa partint-se la caixa. (Vanessa espero que et diguis Vanessa, pq no n'estic massa convençut. Vull dir que no tinc una gran memòria)


I el pessebre vivent! Ira, ja el tens aquí, tant queixar-te. Quines cares... sobretot les meves...


M'ho vaig passar molt bé, sobre tot despres del sopar. Ho hem de repetir un altre dia. ;)


Bon any nou!

3 comentaris:

TenebrioWoman ha dit...

BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!
Estic moolt contenta !!!!
Jo també m'ho vaig passar super bé i estic d'acord en repetir-ho.
molts petons i, espero, fins molt aviat!!

Anònim ha dit...

siii, va ser mol guay, xo em sembla q no podrem repetir-ho fins d'aquí´6 mesos, osea al juny... aleix podries canviar la teva periodicitat...
trankil, ja ho dius be, es diu vanesa...
bon any nou i petonets!!!!

espurnes ha dit...

Crec canviaré la meva periodicitat a random. :P

Per cert, encara voleu anar a esquiar aquest divendres? ja voleu dir q hi haurà neu?

Si no contesteu aquí, cosa poc provable, ja faré un truc a la ira o el porras.

Radio + not?es