dimarts, 5 de desembre del 2006

Concert Astrid & Ori

Fa uns dies l'astrid i el corroto ens promocionaven un concert que ells feien al Casal Jove de Les Corts.

Doncs bé, jo, juntament amb molta més gent hi vaig ser. I avui rescato les fotografies que fins avui han restat dins la càmara digital.

Els artistes






El públic




El goril·la?



Videos

pell de gallina. Un troç de canço.



Peke i Natxo, no hi ha paraules. Gran ritme!
I l'actuació del Jerry? quina pasada. Astrid i Ori vosaltres també, eh. ;)

5 comentaris:

Anònim ha dit...

uoooooh!!!! ets el millor!!!!!! quantes fotos i què xulo!!!! jo ho vull tot, sinó et segrestaré!

Ptons
Astrid

espurnes ha dit...

em segrestaràs? i demanaràs un rescat en forma de fotografies?

Però qui te les donarà llavors?


xD

Anònim ha dit...

et torturarà fins aconseguir allò que desitja...

Anònim ha dit...

ah, i per cert; gran nit!!! molt gran!

espurnes ha dit...

ja ho ha aconseguit. i sense masses amenaces.


Jo m'ho vaig passar molt bé.

Radio + not?es