dimecres, 20 de desembre del 2006

ADSL ya.com

Des de l’últim post sobre el tema han passat algunes coses. Vaig aconseguir tenir ADSL amb el meu numero de telèfon, però la velocitat era molt deficient, ni 1Mb

"Ara mateix la velocitat de descarrega és com a molt de casi 3/4 d'1Mbps (entre 595-695Kbps) i la pujada d'entre 700 i 800Kbps."

Aquests dies la connexió ha fet el boig. La connexió es perdia. Anava i venia. Estava connectat i sem desconnectava per tornar-se a connectar en poca estona. Com he estat ocupat amb els exàmens no he trucat.

Ahir que vaig estar una estona connectat vaig comprovar que seguia passant. La baixada anava de 700Kbps a 0Kbps per tornar a 500kbps i altre cop a zero. Però en aquests salts arribava a velocitats superiors a les de les ultimes lectures. El router havia sincronitzat com a molt a 730kbps però ahir va arribar a 800 i 900. Vaig pensar que potser estaven fent canvis en la línea. Però aquest mati sincronitzava a 116... que ridícul.

Avui quan he arribat ho he tornat a mirar i estava pels 900kbps però ara mateix, i des de fa unes hores esta a 1116kbps, 1Mb!!! wooo!! focs d’artifici!

Ara caldrà esperar a veure que passa. si la cosa es manté, augmenta o pel contrari torna a baixar.

Ahir a la nit vaig estar trucant a ya.com, però al escollir la opció del servei tècnic la trucada es penjava. 4 o 5 cops ho vaig fer. Una de les vegades vaig esperar-me per parlar amb una comercial. Li vaig preguntar que passava si jo tenia contractats fins a 20Mbps i no en tenia ni 1Mb. Em va dir que podia migrar a un altre contracte (4Mb o 1Mb) o que fins i tot si no estava conforme amb el servei i considerava que ya.com no complien el contracte doncs que em podia donar de baixa sense despeses, i quedar-me el router wi-fi sense pagar-lo. Això m’ho va dir de veu i no en tinc cap prova, i és possible que si ho volgués fer em posessin mil entrebancs o em cobressin les mensualitats durant algun temps sense que jo pogués fer res. Això malauradament és previsible. Però mira, com a mínim em va donar l’opció.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

aaaaaaaaahaa
aaaaaaaaaha...
estic d'acord jajajajajajajaja
UN petonet!
PIROOOSAH

espurnes ha dit...

jajaja, veig que m'has fet cas.

ja veuràs com de tant en quant hi ha algun post que t'interessi. com el del concert de l'ori i l'imagen d'ahir que penjaré, suposo que, demà.


petons ;)

Radio + not?es