dilluns, 19 de febrer del 2007

publicitat al blog

He afegit un apartat a la barra de la dreta on he posat un banner de publicitat. Se suposa que per cada clic acumulo alguns centims d'euro. No tinc massa clar si això funciona bé així que ho poso com a prova.

Agrairia als que entreu al blog que feu clic de tant en quant, a veure si és cert que ingressen. Per que m'ingressesin alguna cosa necessitaria minim 250 clics, però no es poden fer el mateix dia pel mateix ordinador.

Ja diré si funciona.

5 comentaris:

TenebrioWoman ha dit...

Et prometo un click diari! Ara, si no funciona lo dels diners, avisam, que no segueixi fent l gilipolles aqui clickant cada dia... Un petó i recorda que ets el comentador mes fidel... i ultimament m'has abandonat una mica...

espurnes ha dit...

Merci per la promesa. Ja t'avisaré si no funciona.

Cert, ahir va ser el primer comentari desprès de molt de temps.

;)

TenebrioWoman ha dit...

jo vaig clickant...

espurnes ha dit...

clicka, clicka.

Per cada click em donen 0.10€. Sembla que funciona. Però m'hauré d'esperar a tenir 25€ per cobrar-los, que a aquest ritme, 3 clicks al dia, serà dintre de casi 3 mesos. jeje

hauré de liar a més gent per que fagi clicks.

1000 clicks al dia 100€ al dia. He d'aconseguir aquest objectiu. jeje

TenebrioWoman ha dit...

doncs vinga, a donar veus!!! jo tinc el meu ordinador a l'hospital, quan el tingui, per past meva seran 2 clicks a l dia!

Radio + not?es