dilluns, 26 de febrer del 2007

Cap de Setmana a la Seu d'Urgell

Aquest cap de setmana he marxat a la Seu d'Urgell amb l'Ari. Dissabte vam anar a montar a cavall, i encara ara les "agulletes" em martiritzen. Va ser una experiencia un pel accidentada. Un dels cavalls (que portava l'ari) va decidir que volia correr una mica, i altres 2 (el meu inclòs) van decidir seguir-lo. Per sort nosaltres dos vam poder aturar els cavalls sense pendre mal, però una noia que anava amb el 3r cavall va caure i es va fer força mal. Despres d'això, que era casi al final del recorregut, vam decidir tornar a peu. Els cavalls estaven molt nerviosos. Va ser la primera vegada anava amb cavall, i depen de com, serà la ultima, xD.

Però va ser un bon cap de setmana. Ara mateix no disposo de fotos, però suposo que durant els propers dies podré penjar-ne alguna.

Per altre banda vaig rebre una oferta molt temptadora per anar a cremar amb els diables de l'Alt Urgell a l'agost. Els correfocs que fan aquesta gent no tenen res a veure amb els de Barcelona, ni a nivell de quantitat de piro ni de quantitat de gent...



PD: Ira, crec q m'ho pensaré 2 cops a venir a veure el cavall de la tva germana.

6 comentaris:

TenebrioWoman ha dit...

JOOO Aleix!!! Jo fa molt de temps que t'ho dic!!!! Ademés no tens per què pujar, tot i que el Porras ho ha fet i suposo que tu no voldràs ser menys... A més ella (la Campa) es molt bona, si hi pujo jo, hi pot pujar tothom!
És tant maca...
Jo segueixo clickant, ordinador que toco, ordinador des del que clicko! Al final haurem de parlar en serio de lo de les comissions...
Un petó!

espurnes ha dit...

ja veurem... pujar potser si, pero anar a donar una volta per la muntanya com he fet aquest finde, ja m'ho pensaré 2 cops.

i els clicks els fas sense anim de lucre, pq m'estimes i pq ho vols fer. :P

petons

Anònim ha dit...

CORREFOC AMB ELS DIABLES DE L'ALT URGELL,
CORREFOC AMB ELS DIABLES DE L'ALT URGELL,
CORREFOC AMB ELS DIABLES DE L'ALT URGELL...

M'ENCANTA LA IDEA!!!!

MIREM-HO!!!

QUE TREMOLIN LES MUNTANYES!!! JAJAJA!!!

BONA NIT!

espurnes ha dit...

ui, ho sento angela. però l'oferiment és per a mi només. Com a minim de moment.

Seria anar a cremar amb ells, amb el seu traje i tal. Tinc "endoll" per part de l'ari.

Ho hauria d'haver deixat clar. Clar que mai se sap... jeje.

;)

none ha dit...

Has de vigilar amb els cavalls...
Ja t'he clicat, ptons

None

espurnes ha dit...

si, no cal que ho diguis. Ara que em poso a dormir noto un mal d'esquena...

Merci pels clicks.

;)

Radio + not?es