dijous, 1 de març del 2007

Bitllet d'un milió de dolars

Cada dia apareixen noticies curioses als diferents diaris. El dia 23, al Periodico, va aparèixer una noticia que em recorda a un episodi dels Simpsons.

Es veu que un parell d’indigents van entrar a un banc de Buenos Aires i van intentar canviar un bitllet d'un milió de dolars datat de l'any 1934. El banc no va acceptar el bitllet pensant que era fals, i van avisar a la policia. Actualment s'estan fent proves al bitllet per comprovar la seva autenticitat. Es veu que desprès del crack del 29 es van emetre bitllets d'aquest valor.

Això m'ha recordat l'episodi dels Simpsons on el Sr Burns roba un bitllet d'un trilió de dolars, viatja a cuba a exiliar-se on Fidel castro li pren. A mi un bitllet d'aquesta quantitat em sembla impensable, però un d'un milió de dolars també, i es veu que han existit....


link a la noticia: el periodico

font de la noticia: noticias curiosas

6 comentaris:

Anònim ha dit...

uoooo! Qui tingués el bitllet d'un milió de dolars!!
Si a mi les monedes de 2000 ptes antigues que apareixien de tant en tant ja em semblaven una cosa increïble i q valia moooolts diners...
Encara no he superat el trauma d'haver posat una moneda de 500 ptes dins d'una bústia quan era peke, i al no poder-la treure d'allà xk n passava xl forat vaig haver de tirar la bústia amb la moneda a dins... snif snif. Ara seria 500 ptes més rica...

petó.

espurnes ha dit...

ai nananiana que el que vols dir es que vas posar la moneda a dins una guardiola... tirar una bustia seria una mica aparatós.. :P

A mi també em semblaven algo impressionant les monedes de 2000 ptes, com ara les de 12 euros. Si vas a una tenda a pagar amb aquesta moneda la gent es quedarà flipant. Generalment la gent no sap que existeixen. Però són de curs legal.

Bé, que dma aniré mirant al terra quan camini pel carrer a veure si trobo algun bitllet d'aquests.

diablessamariken ha dit...

ei! jo no he vist mai una moneda de 2000 pessetes!! de veritat que existien???
imagina't què malament que vaig que no n'he tingudes mai cap...

Anònim ha dit...

mmm... si, volia dir bústia, però tu ja m'has entès!
I què dir dels bitllets de 10.000 ptes de color blau...en aquella època èren tants diners....
maleït euro!!
petó.

TenebrioWoman ha dit...

jo em conformo amb un bitllet d'aquests a la setmana pels clicks que et faig, et sembla bé???
És un bon canvi no?
un petonet

espurnes ha dit...

ui, jo no ho tinc tant clar com tu. Diria que sortiria perdent.

però bon intent.

Radio + not?es