dilluns, 26 de març del 2007

Calçotada a Calaf

Quin diumenge calçotaire. Avui he pogut degustar uns calçots bonissims acompanyats d'una salsa romescu encara més bona. Butifarra per acabar d'omplir la gana. I acompanyat de molt bona gent.

La matinada que l'ari i jo ens hem fet ha valgut la pena. M'ho he passat molt bé.

cuinant


La botifarra. mmm


Els calçots. mmmmm

l'ari. mmmmmmmmm. jeje



Foto de tots plegats.




l'ari i jo. Astrid, merci per la foto. ;)




Elia, merci per la casa i merci a tots per la bona estona que hem passat. Em queda penjar un video sobre les meves desventures amb les "cadenes" aquelles (no recordo com es diuen). I potser algun més... ;)


Segur que podreu trobar més fotografies i/o videos a la web de l'astrid i del corroto properament.

2 comentaris:

Natxo ha dit...

quin greu no haver 'nat; però hi havia dinar de l'equip de bàsket.

espurnes ha dit...

va estar molt bé. un altre dia serà. ;)

Radio + not?es