dimecres, 4 de juliol del 2007

hola...

Doncs ja estic per aquí, amb la mateixa inventiva tematica de sempre, que és escassa, però per aquí, no em demaneu més.

Dilluns vaig començar a treballar a la Sagrada Família (com l'estiu passat) i estic en fase d'adaptació. Cansa força pq són hores d'empeus.

Els examens han anat bé, falta saber una nota, però estic content amb els resultats. Al setembre n'hauré de fer unes poques, però això ja s'acaba. El proper any finiquito les ultimes assignatures, que no són poques, i em deixo el Projecte de Final de Carrera (PFC) per el següent any.

Per altra banda aquest estiu hi ha correfocs, la cosa s'activa quan fa caloreta, i ara al juliol en tindrem alguns. El dia 20 (si no m'equivoco) en fem un a Vilassar de Mar (si no m'equivoco) i el dia 25 (si no m'equivoco) participem a les Santes de Mataró que són a la 1 de la matinada. Com veieu no estic massa segur de dates, però en pocs dies confirm-ho i penjo detalls a la web de Diables de Les Corts.

Espero poder aprofitar aquest juliol i veure a la gent. ja anirem quedant. A l'agost és molt provable que em margini a estudiar per setembre, pero alguna birra al vespre es podrà fer.

Apa, crec que ja es massa per un sol post. Que no esteu acostumats. Ja penjaré coses més interessants.

ah! Mor, tremola que al setembre començo assignatura de fotografia, encara podré competir amb les teves fotos... jeje, no ho crec pas.

Salut i foc!

3 comentaris:

TenebrioWoman ha dit...

Hola!

diablessamariken ha dit...

ei guapo!!

m'alegro que el curs hagi acabat bé!! i ara "vacances"!!!! encara que estiguis currant, pensa que de tant en tant algú et durà el dinar ;) o s'intentarà!

Ens veiem la setmana vinent?

Ptons

espurnes ha dit...

hola ira! :)


hola astrid, aquest any ho tinc millor per dinar. Hauré de dinar poc de tupperware.

si que ens veurem. en algun moment o altre.

Radio + not?es