divendres, 2 de novembre del 2007

DORADA

Un llibre de vampirs un pel diferent.

De la mà de Lucius Shepard i editat per Bibliopolis Fantastica i comprat a la magnifica llibreria STAR BOOKS (c/Dante Alighieri, 55 08032 BCN)[una mica de publicitat no fa mal...] ens arriba aquesta novela fantàstica.

Els llibres de vampirs no m'atrauen gaire, però vaig decidir comprar-lo pel diseny de portada (no només mengem pels ulls...) i per que està editat per bibliopolis, que ha editat llibres que m'han agradat molt. M'ha costat una mica entrar en el llibre, però desprès se m'ha fet més fàcil. De totes maneres no he disfrutat gaire. No és un llibre que m'hagi apassionat. Així que el valoro de mediocre. No soc massa bo valorant ni posant etiquetes a les coses, però no m'ho he passat tant bé com amb altres llibres. De totes maneres, si algú li vol donar un cop d'ull, us el puc deixar.

Sinopsis del llibre:

Los misterios de la sangre son oscuros.

La asamblea celebrada en el castillo Banat aquella noche de 1860 llevaba más de tres siglos planificándose, aunque sólo se había dedicado un esfuerzo mínimo a los aspectos ceremoniales de la reunión. No: la mayor parte del tiempo y la energía se había invertido en la crianza y cruce de determinadas líneas de sangre mortales con el fin de producir la más excepcional de las esencias, una cosecha de inigualable sabor y buqué: la Dorada. Los miembros de la Familia habían acudido desde todos los confines de Europa con el objeto de [més]



----------------
Now playing: Cat Stevens - Wild World
via FoxyTunes

Radio + not?es