dimecres, 2 de gener del 2008

Andrzej Sapkowski: Camino sin Retorno


WoooOoOooOoOOoOOOOoooOOOOOOh!!!

Ja ha sortit l’últim llibre de la Saga de Geralt de Rivia!!

Jo el vull!!!!!!!!


Aquesta saga consta de 7 llibres. L'Autor és l'Andrzej Sapkowski i durant els últims 3 o 4 anys s'han anat traduint els llibres del polonès al Castellà.M’he tornat un fan incondicional d’aquests llibres i els he anat comprant només sortir al mercat.
Estic temptat de comprar-me’l ara mateix, però esperaré uns dies a veure si els Reis s'estiren.

Jo el vull!!
Correcció 11 febrer 2010. Una mica tard, però veig que aquest llibre no casi res a veure amb els altres. És un llibre de relats, diria en alguns apareixen els mateixos personatges, però no forma part de la Saga de Geralt de Rivia. De totes maneres no he tatxat el "Jo el Vull!!!!!!!!", perquè el vull, :P.

Sobre l'autor extret de Bibliopolis:Andrzej Sapkowski (Lodz, Polonia, 1948) es en su país una celebridad equiparable a Stanislaw Lem. Convertido en un fenómeno de masas gracias a la Saga de Geralt de Rivia, Sapkowski escribe una fantasía heroica fuertemente influida por la cultura autóctona eslava y las narraciones tradicionales. Además, ha obtenido un amplio reconocimiento crítico: se considera su obra como la mejor expresión del lenguaje popular y coloquial de Polonia. La saga del brujo Geralt de Rivia está compuesta por siete volúmenes: El último deseo, La espada del destino, La sangre de los elfos, Tiempo de odio, Bautismo de fuego, La torre de la golondrina y La dama del lago. La narrativa corta de Sapkowski ha sido recogida en la colección Camino sin retorno. Su obra más reciente es una trilogía de fantasía histórica (con las guerras husitas del siglo XV como telón de fondo) formada por Narrenturm, Los guerreros de Dios y Lux perpetua.

1 comentari:

diablessamariken ha dit...

m'encanta la foto dels pallassos...

fes el favor de trobar els negatius eh!

Un ptonàs!
Astrid

Radio + not?es