dissabte, 12 de gener del 2008

iPod nano: primer ensurt... solucionat

Aquest any el rei Baltazar m'ha portat un iPod nano 4GB super guapo :). Fins aquí genial. Ha funcionat sense problemes els primers dies i he pogut escoltar musica i veure videos en la nano-pantalla.

Fa dos dies, tot d'una, l'iPod va deixar de reproduir. Podia navegar per tot l'iPod (així que no estava ni bloquejat, ni "congelat", ni apagat"). Curiosament les imatges de les caràtules dels albums apareixien... com si les haguessin passat per una minipimer (no es reconeixia la imatge). Així que el problema era que per algun motiu no podia llegir bé la informació.

El motiu per que passes això era i és incomprensible. Sense toquetejar res de res havia passat això. perquè havia de passar? quin és el motiu?

Sense esverar-me gaire vaig connectar l'iPod al PC i vaig intentar sincronitzar-lo amb la biblioteca de l'iTunes. Res. Seguidament vaig utilitzar el botó "Restaurar" que té l'iTunes per deixar l'iPod amb la configuració de fàbirca. Desprès d'aquest procès l'iPod es va buidar de tot el contingut, però...

...ara l'iPod es desconnectava SOL i no podia sincronitzar-lo amb la biblioteca. Es a dir, quan el connectava era detectat per l'iTunes i deia que es sincronitzava, però als 5 segons s'expulsava... Així que tenia un magnific iPod nano basicament inutil.

Desprès de buscar i buscar i demanar suport a apple la solució a la desconnecxió automatica era una ximpleria. S'ha de tenir marcada la casella "Gestionar la música i los videos manualmente" dins de l'iTunes. Jo juraria que abans no la tenia marcada i funcinava bé, però marcar-la m'ha permes solucionar el problema.

De totes maneres segueixo sense saber quin és el motiu del primer error que no em permetia reproduir...

Radio + not?es