dijous, 24 d’abril del 2008

Disseny Gràfic


Els que més em coneixeu sabreu que tot i no ser un mestre dibuixant sempre m'ha agradat dibuixar. Certs dies tinc certa facilitat per fer alguna cosa mig-decent amb quatre gargots en un troç de paper o al marge (ampliat) dels apunts.

Sempre he dit que no dibuixo bé i ho reitero. Simplement no dibuixo malament del tot.

De moment el text no té relació amb el títol, però tranquils ara començo.

Primer de tot cal saber i tenir present que dibuixar NO és dissenyar. Aquesta és la màxima que ens han ensenyat a classe.

El cas és que aquest trimestre (sí trimestre, estic a la UPF...) he començat una assignatura de lliure elecció anomenada Taller d'Expressió: Disseny Gràfic I. És una assignatura obligatoria de la carrera de publicitat.

Se suposa que aprendré a fer disseny gràfic. Artefactes composats per imatge i text amb un missatge a transmetre. Sense missatge no és disseny gràfic.

Segurament aniré penjant els treballs que fagi. A veure com surten.



webs interessants:
http://www.egf5.com/
http://teoria-diseno.blogspot.com/

4 comentaris:

Clara ha dit...

stas fent la carrera de publicitat i relacions públiques?
osti és la que volia fer jo en principi, q tal està?:P


unnpeto!

talut ha dit...

Hola Clara,
doncs no, no faig la carrera de publicitat i relacions públiques, només una assignatura de la mateixa. Vaig fer disseny gràfic com a lliure elecció.

Em va agradar molt :)

Clara ha dit...

en quin curs stas?
ha de star guapu si :)

un petóo!

talut ha dit...

Ja he acabat la meva carrera, que és Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes.

Radio + not?es