diumenge, 1 de juny del 2008

Batucada: 10 anys - Banyoles

Aquest finde he estat a Banyoles amb la colla de Tabalers, convidats a la batucada dins del 10è aniversari de les Gàrgoles de Foc de Banyoles.

Aquí podeu observar el Cañonerooooo de la comandante carregat amb tots els tabals que portavem.


Aqui els cracks que vem anar a tocar o fer-ho veure (parlo per mi) a Banyoles.








Quin inici de batucada!! mare meva! temazo dels antonia font a ritme de tabals. Va quedar impressionant! Marc molt currat tot.


El recorregut de la tabalada ens va portar per carrerons molt guapos, on m'agradaria fer-hi un correfoc.


Del sopar no tinc fotos però, tot i que em repeteixo molt, us el veu currar molt. Què bo! tres plats! i cervesa, ratafia. mmm.

I la festa... de la festa a La Nau si que hi ha imatges i personalment m'ho vaig de putissima mare. Alcohol i bona música. Molta gent. En simo, la natalia, el marc, la gent de Sant Hipolit, la gent de Salt, la gent que no se d'on era... En Gerard...
Quin show.

















Banyoles, ens hem sentit molt ben cuidats i ens ho heu fet passar molt bé.


s'ha de repetir!







frases/expressions de la jornada:
"Cañoneroooo"
"El Pere-joan ha marcat un gol"
"gooool de señor!!"




Més fotos aquí.

3 comentaris:

Natxo ha dit...

quina enveja!!!

què grans que sou... transmeteu la festa fins i tot via fotogràfica.

recordant lo gran que fou la seva visita m'imagino lo gran que devia ser la farra...

TenebrioWoman ha dit...

hola aleixet, que bé t'ho passes eh?

Natxo ha dit...

FELICITATS GUAPO!!!

divendres ho celebrem!!!

Radio + not?es