divendres, 5 de desembre del 2008

Replicants


Ahir a LaFlecha.net publicaven un article sobre robòtica i Mart titulat "Las primeras «criaturas» que habiten Marte serían robots de pequeño tamaño".

Comenten que probablement en uns anys s'enviaran robots de la mida de formigues a Mart per començar a colonitzar el planeta. Aquests robots tindrien la capacitat de comunicar-se entre si col·lectivament. A més podrien unir-se per crear robots més grans i aptes per a feines més complicades.

Això em sona als Replicants de StarGate o als robots de Terminator. Ens dirigim cap a un món dominat per les màquines? xD

bé, llegiu l'article, jo l'he trobat interessant.

noticia

3 comentaris:

espurnes ha dit...

Ostres, quin luxe rebre un comentari teu. Pel que veig si no contestes es pq el post no t'interessa. jeje.


He llegit el conte del link que m'has passat. Jo diria que està sencer.


Realment fa esgarrifar, pq ho veig totalment factible. Algun dia la inconsciència humana ens destruirà. (quina frase, eh, jeje).

Natxo ha dit...

somien els androides amb ovelles elcèctriques?

llegiré el conte i ja diré...

mporras ha dit...

No és que no m'interessi.... és un cúmul de factors, el principal dels quals la mandra!!! :p

Me n'alegro que t'hagi agradat el conte!!!

Radio + not?es