divendres, 8 de maig del 2009

Tutorial Java

Fa molt de temps que no treballo amb JAVA, així que ahir vaig decidir-me a repassar els conceptes bàsics d'aquest llenguatge de programació.

A part del tutorial de Sun microsystems[en], hi ha centenars de tutorials sobre Java rondant per Internet. Ahir vaig trobar-ne un que em va agradar molt perquè està escrit en català i d'una manera molt entenedora i dinàmica.

El tutorial en qüestió és de la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya (XTEC) i data del 2004. Però que sigui de fa 5 anys no em fa nosa, ja que les bases no han canviat des de llavors.
Podeu trobar el tutorial aquí. Els autors són Carles Romero i Àngel Solans.

Tant si voleu fer un repàs com començar de zero, aquest tutorial, sota el meu punt de vista, és força útil.






Radio + not?es