dijous, 24 de novembre del 2005

Començant amb flash

Fa un parell d'anys em vaig interessar en el flash. M'atreien les possibilitats que oferia. Vaig començar amb els tutorials que incorpora flash, però vaig desistir força ràpid. No tenia cap objectiu en concret i sene una fita que superar se'm va fer pesat i aborrit.


Desde principis de mes estic aprenent flash a marxes forçades. Estic encarregat de fer unes modificacions a una web flash ja creada. Sota la tutela d'una persona que hi entén força més, m'he endinssat en el món del flash i de l'Action Script (llenguatge que s'empra en Flash). És un aprenentatge bastant especific. Vaig aprenent coses en la mesura de les necessitats de la web. Ara se fer coses de força nivell però vaig coix en altres de caire més bàsic. Però mica en mica. Aquesta feina m'ha donat una empenta per aprendre Flash. Resulta que estic en una pista de gel, així que l'empenta em farà anar lluny.


Com sempre el temps ho dirà.


Si algú vol visitar la web que estic modificant és la de Multi-Art, accediu-hi a donar un cop d'ull, tot i que les modificacions no estaràn penjades fins a principis de desembre.

Radio + not?es