dissabte, 12 de novembre del 2005

CSS: i internet explorer

Fa un parell o tres de dies vaig aprendre a utilitzar identificadors per crear diferents capes en un document XHTML amb l'ajuda de CSS. Em vaig posar molt content perquè m'adonava de l'importància de poder utilitzar-les. La programació d'un document XHTML utilitzant capes dóna molt de joc, permet fer coses que sense elles eren molt dificils o impossibles.

Els intents per fer una web d'aspecte decent a base de taules transparents els deixo enrere i ben lluny. No eren més que potineries.

Vaig estar utilitzant les capes en una web que quedava guapíssima amb el FireFox i amb el Netscape, però, com sempre, l'ie s'ho va carregar tot. Aquest explorador tant utilitzat pels desconeixedors d'altres exploradors fa el que vol amb la web, passa olimpicament del que jo li dic. He aconseguit arreglar-ho una mica, però ni de bon troç queda igual...

Espero que la versió 7 del ie corregeixi això. I faigi una mica de cas de l'estandard d'HTML i CSS, q per això estàn. He vist que hi ha un grupet d'arxius que juntament amb unes linies de codi fan que les webs que es visiten amb ie faigin una mica més de cas dels CSS, es diu IE7 (que no és el mateix que l'internet explorer 7). Però crec q és més sensill instalar-se el firefox.

apa!

Radio + not?es