diumenge, 28 de maig del 2006

i la festa va anar així

La festa que va montar Diables de Les Corts ahir 26 de maig a la discoteca BeGood té testimoni fotogràfic.

Primer vam anar a l'ovella negra on NO vam vendre/comprar les entrades perquè allà no es pot treure tickets per vendre/comprar ni de publicitat encara q sigui per a "consum" propi.

ovella negraovella negraDesprès d'unes gerres de cervesa vam anar al BeGood on ens ho vam passar genial. Suposadament la musica d'aquest local és Rock però es van fer peticions que van variar l'estil.

De les 177 fotografies que es van fer amb la meva camera n'hi ha d'aprofitables. Algunes molt bones, d'altres de gran valor xantatgistic... i ni ha que van sortir malament o borroses, però això ja es normal.

be goodbe goodbe goodPer cert Astrid, la foto que li vas fer a l'anna cuevas va sortir borrosa... així q no la posaré a la web. Ja en buscaré alguna d'altres correfocs.

I la bacanal no podia faltar...

bacanalEns vam quedar al BeGood fins que van tancar-lo. Desprès, tots cap a casa... o no.

metro

Properament més fotografies a la web de Diables de Les Corts ;)

7 comentaris:

Anònim ha dit...

uooooooooh!!! quina festassa!!!!!a mi encara em fan mal els peus de tan ballar!!!
S'han de fer més sovint sortides d'aquestes massives, jo m'ho vaig passar teta!
Estic desesperada perquè no em puc connectar des del portàtil, no hi ha un puto veí connectat, i no puc penjar la crònica al blog... però tot arribarà...

Aleix, em passes les fotos??? per favor! necessito fer un apartat dels colegues de la uni quan abans millor! jejejeje! tremoleu! jajaja!

Ptons!
Astrid

Anònim ha dit...

MIRALO TOT FELIÇ I AM EL CUBATA A LA MÀ X NO TRENKAR AM LA TRADICIÓ... XDXD
VISKA EL KOSINET K "M'ACOMPAÑA" A MAREAAA XDXD

espurnes ha dit...

hola laila, ah, que t'acompanyava! jo pensava que anaves sola a la teva bola. xD

Merci per la visita.

Possiblement ens veurem dijous.

petonets.

Anònim ha dit...

una gran festassa!!! òbviament, hi era Diables de Les Corts... això seria així...

com pots vore, AleixNewGeneration, no deixaré que l'Àstrid em monopolitzi al seu blog.

esperant amb delectació les fotos que pengis a la web de diables.

Anònim ha dit...

Natxo!!!!! per favor!!!! ASTRID!!!! sense accent, punyeta!

Gràcies, quin descans...

espurnes ha dit...

weeeeee!! natxo, natxo, natxo!! Sort de tu. jajaja

A veure quan penjo les fotos, no és cosa fàcil, primer s'ha de fer la tria, pq n'hi ha 177, desprès s'ha de fer la web que els contingui amb tots els comentaris, que no és feina ràpida.

Però s'ha de fer.

Va, vaig a posar'm-hi.

Anònim ha dit...

serà una feina dura; ja ho podem vore... 177 fotos?! sou portadors dels gen japonès...
esperarem a poder vore-les.

Radio + not?es