dimecres, 22 d’agost del 2007

ei!

Fa dies que no escric res, falta de temps, manca de ganes quan tinc uns minuts... el de sempre.

Les festes de gràcia les he gaudit poc aquest any. El dijous vaig veure un parell de carrers, desprès d'unes esgotadores hores laborals, i poca cosa més.

Vaig passar-me el cap de setmana a La Seu d'Urgell i Andorra. Tot i que, si haguessim posat la directa cap a La Seu, hauria pogut anar a un correfoc com cal, al final per manca de ganes, per que estava baldat i per que se'm feia gran (m'hi convidaven a cremar, no a fer de combustible amb cames) no hi vaig anar.

El dissabte vaig anar a Caldea per primer cop. Ui quin luxe! que bé!. Són els 30,5 euros més ben gastats del cap de setmana, jeje. I em vaig rascar una mica la butxaca comprant cosetes.

Diumenge vaig tornar a Barcelona, i em vaig passar la tarda a casa. L'Astrid em va trucar per anar al correfoc de gràcia (hi tenia intenció d'anar, però com va ploure ja m'havia fet a la idea de no anar-hi) i vaig posar alguna excusa per no anar-hi. Són d'aquestes coses que desprès te n'arrepenteixes, perque penses "l'any vinent ja hi aniré", però qui sap que faré l'any vinent! on estaré!, però ja està fet.

Encara treballant, i fins els collons, i sense haber dedicat més de 3 hores a estudiar per els examens que ja s'apropen. Al final a cuitacorrents...

una abraçada a tots, als d'aquí, als d'allà i als de més enllà.

3 comentaris:

diablessamariken ha dit...

ha! ja t'has delatat!!!! ja ho sabia jo que era una excusa allò que estaves molt cansat i que no sé què més... aquesta me l'apunto a la llista negra de les excuses tontes!
i a més, per fer-te ràbia perquè t'ho mereixes, et diré que et vas perdre un dels correfocs més divertits dels últims temps!
Apa! tu t'ho perds ;)

Fins demà!
Ptons

espurnes ha dit...

Sí que estava cansat, i sí que em feia mal l'esquena. Però entenc que tot i així és excusa.

Ja se que s ho vau passar molt bé. Ja he vist el teu blog. ;)

Natxo ha dit...

excuses totes les que vulguis i més...
total t'ho diu algú que ja gairebe no va de claca als correfocs...

si es que l'edat passa factura: a caldea, possant excuses...

jejeje

Radio + not?es