diumenge, 11 de gener del 2009

de llibres, de mi

Al post anterior deia que no soc un gran lector. M'hi reafirm-ho i afegeixo que tampoc soc d'aquelles persones que saben definir. És en tot en general, musica, pel·licules, persones, situacions, llibres...
Però el què si se és dir si un llibre m'ha agradat o no, si m'ha atrapat o m'ha avorrit. El perquè potser ja està fora del meu abast.

Doncs bé, durant aquestes festes m'he llegit dos llibres curtets que m'han agradat força. Seda de Alessandro Baricco i After Dark de Haruki Murakami. El segon el vaig acabar ahir a la matinada, i avui tinc un regust agre que em recorda la bona estona que vaig passar llegint-lo.

Ara tinc un parell de volums gruixuts per continuar o començar llegint de temes més fantasiosos. Els llibres de fantasia i ciència ficció acostumen a ser els que em compro per mi mateix. La majoria són sagues de tres llibres o més, cosa que implica que tinc llibres per força temps.

Com indica la secció lateral del bloc estic llegint Canción de Hielo y Fuego /1 de George R.R. Martin i a la prestatgeria espera Sendas de Tinieblas de R. A. Salvatore, el quart volum recopilatori de la saga del Elfo Oscuro.

Tot i la meva predilecció per aquests generes literaris quan un llibre de qualsevol altre genere m'ha caigut a les mans l'he gaudit com el que més. Potser aquests llibres em donen certa treva. Una mica d'aire fresc que em treu de l'ambient carregat dels mons fantàstics als que estic acostumat.

1 comentari:

Natxo ha dit...

un llibre és un amic que ens parla; i que sempre ens pot permetre aprendre.

Radio + not?es