dilluns, 4 de gener del 2010

Alice in Wonderland

Avui m'he comprat Alice's Adventures in Wonderland de Lewis Carroll, suposo que una adaptació -ja que només té 150 pàgines- en anglès.

Ja feia setmanes, des de que el vaig veure a l'fnac, que em rondava pel cap. L'editorial Penguin Books el treu dins de la col·lecció Penguin Popular Classics. També podem trobar Moby Dick, The wizzard of Oz, Pride and prejudice, The picture of Dorian Gray i Dracula entre d'altres. Tots ells per preus molt assequibles, la majoria a 3,50€.

La ultima empenta per comprar-me'l ha sigut l'anunci de la nova pel·licula de Tim Burton: Alice in Wonderland. Després de veure'l estic frisos per veure-la. No obstant no arribarà als cinemes americans abans de març, aquí segurament més tard.

Aquí us deixo els tràilers.






3 comentaris:

Raquel ha dit...

Vaig ser conscientment coneixedora d'aquesta obra brutal fa poc al teatre. Realment va ser de les millors que he vist mai. Tens una crítica al blog del Natxo

http://semirea.blogspot.com/2009/11/alicia-un-viatge-al-pais-de-les.html

Natxo ha dit...

Wow! quina nova imatge!

La veritat és que Alícia, els dos llibres, són dels meus preferits. És un gran encert que l'hagis triat; però crec que és una tria difícil. Ho dic perquè Lewis Carrol feia molts jocs de paraules, i les seves obres, plenes de referències a d'altres textos i moments, poden no ésser fàcils. De fet és més una obra per adults que per nens.

Sigui com sigui, espero que gaudeixis la lectura.

La meva edició, les dues obres, en castellà editada per càtedra, cal que la recuperi.

Les grans accions de Penguin!

P.S.: tenies raó i he enfosquit el verd del blog. Merci pel comentari.

P.S.II: Ah, i tot i ésser la menys carroliana, m'encanta la versió de Disney. I la de Burton pot ésser brutal!!!

Natxo ha dit...

Ja he recuperat, després de dos anys, la meva edició dels dos llibres en castellà!

Si en algun moment els vols, per introducció o certes notes, ja el demanaràs.

I ja farem previsió per veure la pel·lícula del Burton.

Radio + not?es