diumenge, 22 de maig del 2005

Egocentrisme existencial

El dia 2 A.S.W. (Abans d'Star Wars [freakada!]) vaig tenir una conversa amb una coneguda sobre l'existencia de vida en altres planetes.

La cosa va venir per la peli d'Star Wars. Ella deia que no li agradaven les pelis (tot i no les havia vist mai senceres) pq no es podia imaginar essers com els q hi apareixien. Veia impossible el món que en Jeorge Lucas es va imaginar. Jo no el veig impossible, només improbable actualment. Encara que confio que en algun indret de l'univers i hagi un chewbacca o algun ewok. És més q una esperança, estic convençut que hi ha vida a altres planetes, no podem ser els únics en tot l'univers, es massa gran. Ella no ho veia així.

Per altra banda vaig intentar fer-li veure que per exemple podien existir orcs en algun altre lloc, però ella ho simplificava a dir " si venga, hay orcos paseando por allí, no?". El següent pas va ser dir-li q en lloc d'evolucionar del mono a l'home, es podria haver evolucionat d'alguna altre manera... però encara va dir una bestiesa més gran... "a mi nadie me a demostrado que vengamos del mono". CLONCH! (ara es quan em caic de cantó en plan Dr. Slump). Amb aquesta resposta casi se m'acaven les ganes de convèncer-la.

Evidentment li vaig dir que el q va dir Darwin i tots els estudis científics posteriors no eren cap muntatge...

bé... Si acceptem la idea d'Adam i Eva, la serp i tota la pesca, i que un tal Jesús va crear tota la vida en 7 dies es podria justificar l'existència d'un orc. El tal Jesús va crear plantes i animals com ell va voler, per tant si hagues volgut hauria pogut crear un orc, un chewbacca o un ewok... per tant sigui com sigui un orc pot existir. Com a minim jo ho veig així.

Tot i els meus arguments factibles o no, es va tancar en banda dient q només hi havia vida al planeta Terra. Que no es podía imaginar cap altre cosa.

Quin egocentrisme, no?

1 comentari:

espurnes ha dit...

jeje, esperaré els teus inspirats comentaris.

estic convençut que poden existir els orcs o similars. tu no?

Radio + not?es