dijous, 19 de maig del 2005

STAR WARS III

Avui s'ha estrenat la tant esperada tercera part de la saga de La Guerra de les Galaxies (La Venjança dels Sith). Jo hi he anat avui a la primera sessió. Hem tingut una guerra d'espases laser entre en dark vader i un jedi abans de començar la peli. Que dir de la pel·licula... una genialitat, enriute'n dels episodis I i II si no ho feies ja. Està a l'altura de les tres primeres, tot i que es un estil ben diferent. No desvetllaré res de la pel·licula, tot i que a aquestes altures els fans que no l'haigin vist encara ja saben que hi passarà. Aquesta tercera entrega lliga perfectament amb les tres primeres (els episodis IV, V i VI). Com l'Anakin es passa al costat fosc i es transforma en el Darth Vader, el naixement de'n Luke i la Leia, que passa amb els jedis...

Tenim l'aparició magistral den chewbacca, idol de masses.


Al final de la peli es deixa tot al seu lloc per tal de que la transició al següent episodi no necessiti lubricant. Jorge Lucas, t'ho has currat.


Diuen que en Jorge Lucas va demanar consell a l'Spilberg per a les escenes de lluita. Sigui com sigui questa entrega es una obra mestre.


Encara no l'has vist??

1 comentari:

espurnes ha dit...

aquest article primer el vaig esciure en un arxiu html, el vaig penjar i quedaba bé. Despres vaig copiar el codi i vaig grabar directament. El priblema es q feia servir una classe definida a un CSS que no tinc definit en el blog. ara ja està solucionat.

Pel q fa a la pelicula. Ets massa critic tot i q t'agradi. A mi m'ha agradat més q els episodis I i II. L'he vist dos cops ja ho saps. Però com els episodis IV, V i VI res de res.

Radio + not?es