dilluns, 17 d’abril del 2006

Llegint: El Valle del Viento Helado

He continuat amb El Valle del Viento Helado llibre que vaig començar abans de reis. El vaig agafar de la biblioteca i desprès de llegir 150 pàgines me'l van fer tornar, sense deixar-lo renovar, perquè algú l'havia reservat. Així que el vaig tornar i el vaig demanar als reis, que molt amables me'l van portar. Els de la biblioteca em van avisar fa cosa de 2 o 3 setmanes per dir-me que tenia una reserva del llibre. Tres mesos desprès... Suposo que estaria reservat per molta gent.

Vaig decidir que hem llegiria primer Jonathan Strange i el Senyor Norell i desprès seguiria amb el de R.A. Salvatore. Ahir vaig llegir les primeres pàgines. És tant fàcil de llegir! És impressionant. He tornat a llegir alguna part per refrescar-me la memòria, però ja estic llegint noves pàgines. Vaig passant pàgines i pàgines i cada pàgina és més interessant que l'anterior. Quines ganes de llegir!

Aquest llibre conté la trilogia formada per: La piedra de Cristal, Rios de Plata i La Gema de Halfling. És el segon de 4 llibres. Crec que desprès n'hi ha 3 o 4 més escrits pel fill de R.A. Salvatore, però no ho tinc massa clar. Cada trilogia conté unes 1000 pàgines de magnifica novel·la fantàstica.

recomanable 100%.



Paraules clau: Drizzt Do Urden, elfo oscuro, Salvatore, Enano, Troll, Orco, diez ciudades...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jonathan strange.. brilliant book :)..

espurnes ha dit...

yes, it's a very good book. But perhaps the books of R.A. Salvatore are better. Ok ok, the books are so different. Both are very good.

thank you for post here.

Radio + not?es