dimecres, 19 d’abril del 2006

noticies curioses

Últimament he rebut critiques aIRAdes sobre el blog. Es queixen que la majoria de posts són de temes informàtics, i bé, és cert, però és del que més puc parlar.

Per frenar aquestes crítiques m'he assegut a la cadIRA i he cercat a google "noticias curiosas" i "noticies curioses". Crec que les notícies curioses poden interessar força i ajudaran a refrescar el blog. No se si en posaré sovint però amb aquestes començo:

La policía rumana multa a cuatro españoles por colarse de noche en el castillo de Drácula
Informativos Telecinco.com, (martes, 18 de abril de 2006)

Encuentran en Londres a una mujer que llevaba dos años muerta frente a un televisor encendido
Informativos Telecinco.com, (domingo, 16 de abril de 2006)

Un gato salva la vida de un recién nacido en Alemania
LaFlecha, (lunes, 17 de abril de 2006)

La Guardia Civil requisa un cocodrilo enviado por mensajero de Málaga a Madrid
Diario ADN, (jueves, 13 de abril de 2006)


Totes les notícies les he extret de abastodenoticias.com, n'hi ha moltes més.


2 comentaris:

TenebrioWoman ha dit...

MOLT BÉ AIXI M'AGRADA!!!
ÉS FORÇA INTERESSANT.
AHIR LI VAIG DEIXAR UN TENEBRIO QUE EM VAIG TROBAR AL PORRAS ENGANXAT AMB UN CELO AL COSTAT DEL TECLAT

espurnes ha dit...

juas, quin regalet. Segur que estarà molt content. xD

Radio + not?es