dimecres, 22 de novembre del 2006

Indignant: Timofonica + ya.com

L'odissea continua:

Anteriorment he explicat que m'he canviat d'ADSL (de terra a ya.com) i que al fer-ho em van canviar el numero de telèfon (suposadament no intencionadament). Timofonica em va restaurar el numero de telèfon i em va desconfigurar l'ADSL així que vaig trucar a ya.com.

Això va passar de dimarts a divendres de la setmana passada. Avui dimecres ya.com conjuntament amb Timofonica m'han reconfigurat l'ADSL. Però sorpresa, sorpresa! m'han tornat a canviar el numero. Ara no tinc el meu numero, ni tampoc l'anterior del "creuament de línies". Entra en acció un 3r numero. Que divertit. Així que tornem a començar.

ya.com es desentén del problema dient "És culpa de Telefònica. Nosaltres no tenim accés a la línia de veu. Només configurem l'ADSL". Així que truco a Timofonica i explico el que passa i que ja és la segona vegada. Apunten la incidència i "ya le llamará un tecnico".

Així que res, a esperar a que em tornin el numero telèfon, em desconfigurin l'ADSL, em posin l'ADSL i em canviïn el numero... un peix d'aquells massoques o estúpids que es mosseguen la cua.

A sobre el telèfon de ya.com ha estat "desbordat" durant molta estona així que quan he aconseguit parlar amb el tècnic "de nivell 1" i m'he posat com una moto. Feia temps que no m'hi posava. I he acabat ple de nervis, em sortien per les orelles i el nas, ja se sap, quan en tens un parell comencen a criar com a conills... aquestes anades d'olla són per desfogar-me una mica, vaig matant els nervis un a un. El neguit també ha fet acte de presencia i espera que no cridi a la seva amiga angoixa.

Em sento enganyat, impotent i estúpid. I posaria la mà al foc que és Telefònica qui crea aquests errors per que la gent torni a Telefònica o per que terceres persones ni pensin en canviar-se.

La única alegria ara mateix és la victòria del Barça.

Fins la propera.

Radio + not?es