dimecres, 1 de novembre del 2006

Tales from Earthsea [Miyazaki i Le Guin]

Doncs sí. Avui m'ho he mirat amb més calma. He actualitzat la secció del llibre que estic llegint, i he posat Cuentos de Terramar de Ursula K. Le Guin. El de Roahl Dal no le llegit, vaig començar-lo, pero llegir en anglès no em motiva... entre aquell i el de la Ursula he llegit 2 més:

  • Esperanza del Venado de Orson Scott Card [editorial Bibliopolis]: Una obra genial, m'ha atrapat completament i casi no podia deixar de llegir.
  • Pies de Barro de Terry Pratchett [ed. Plaza Janés]: Com totes les obres de Pratchett un seguit de frases amb sentits impossibles i humor especial que m'han fet passar una molt bona estona.
Doncs això, he actualitzat la info del llibre i he mirat una mica més la web nausicaa.net i allà, clarament posa que l'anime es basa en el llibre de Ursula k. Le Guin, el llibre que m'estic llegint i que tenia pendent desde nadal.

Jo ja he llegit els altres llibres sobre Terramar:
  • Historias de Terramar I
  • Historias de Terramar II
  • En el Otro Viento
Aquests tres llibres em van agradar moltíssim i quan vaig veure que encara em quedava Cuentos de Terramar per llegir, vaig demanar-lo.

Ara dos grans mestres s'han unit, un reproduirà en anime una de les grans històries de l'altre. És una gran notícia.

Radio + not?es