diumenge, 5 de novembre del 2006

joc adictiu

Double Wires descobert a minijuegos

6 comentaris:

Anònim ha dit...

sí que és adictiu...

espurnes ha dit...

513.62YD

Suposo que és facilment superable amb una mica de concentració, pero fins avui tenia 222YD com a record.

pikes?

TenebrioWoman ha dit...

pikes... Jooooo
Si q es adicyiu i el senyor mola mola molt, es com wut, wut, bub, fiiiiu, boing, flup.

espurnes ha dit...

doncs a veure si superes les 513.62YD i fem uns pikes.


anims

TenebrioWoman ha dit...

No puc, no passo de 35YD.... TAMPOC TINC TANT DE TEMPS COM PER ARRIBAR ALS 513.62YD...
Ho seguiré intentant, però.

Anònim ha dit...

tristes 89.74 YD... és addictiu i molt! però m'autocontrolo per anar a dormir! jo no tinc dependència! encara em queda força de voluntat! jejejejee

Ptons

Radio + not?es