dijous, 30 de novembre del 2006

test velocitat ADSL

Aquí poso el link del test de velocitat d'ADSL de ya.com.


test


Ara mateix tinc telefon (el meu) i "ADSL". Per fi ho he aconseguit despres de 3 setmanes i 3 perdues de "linia de veu" i "de dades". La incidència encara està oberta, així que durant els següents 2 dies poden passar més coses.

Ara mateix la velocitat de descarrega és com a molt de casi 3/4 d'1Mbps (entre 595-695Kbps) i la pujada d'entre 700 i 800Kbps. Espero que la cosa millori, pq això de contractar "fins a 20Mbps" i tenir-ne 1/2...

ja informaré.

4 comentaris:

Mor ha dit...

Segueixo la teva “aventura” amb molt d’interès, que també vull fer el mateix, encara que em fa por estar tres setmanes patint :)

Anònim ha dit...

jajajajaja! tela marinera el culebrón que t'està portant l'ADSL eh!
Ara que ja tens l'ADSL fixa bé l'extrem de la "corda" perquè no se t'escapi i vés estirant mica en mica, a veure si així arribes als 20MB

Ens veiem a FITO!!!

Ptons

espurnes ha dit...

wo!! a fito. doncs fins a les 20!

ja parlarem llavors.

espurnes ha dit...

hola mor, doncs quina peripècia.

Ara mateix, com has llegit he conseguit tenir el meu numero de telefon i ADSL. cosa que m'ha costat 3 setmanes.

Però molt em temo que la cosa no va b. La velocitat de pujada és millor a la que tenia amb terra, però la de descarrega és igual o inferior. Abans tenia contractat 1Mb i ara Fins a 20Mb.

Dilluns o dimarts tornaré a fer les proves de velocitat i si la cosa va igual trucaré a ya, a veure que fan. Potser ho deixen = i em baixen la quota o jo que se.

els de Jazztel em van trucar ahir i em van dir que ya.com no pot oferir 20Mb pq Telefonica no pot, i ya.com treballa sobre Telefonica.

Segons ya estic a 3,5Km de la central. La distància i l'estat de la linia influeixen en la velocitat d'ADSL. No se, crec q tot plegat és una presa de pel.

ja t'explicaré.

Merci per llegir-me.

Radio + not?es