divendres, 11 de juliol del 2008

crack... catacrack

Natxo, sí, un crack però dels que fan mal...

Si fa uns dies no podia utilitzar la mà dreta, ara és l'esquerra la que està de baixa. Avui m'he trencat, perdó, fracturat la cabeza del radio, senyores i senyors, així que no és d'extranyar que m'hagin receptat paracetamol, deu ser pel mal de cap del radi. pobret...

M'han enguixat tot el braç i en tinc per a dues setmanes, segons ells. Ells són els homes i dones de bata blanca que escriuen malament. Sort que ara ho fan amb ordinador. Són lents, més lents que la tortuga del malo, però s'entén.


i com? doncs fent salut... Fa uns dies vaig presentar el treball final de disseny gràfic i com a titol tenia "Fes salut, mou-te amb bici". Però clar una cosa és la teva bici i una altra una bici bicing, que podria semblar que és més bici q la bici, però no. Resulta ser una MEEERDA, així amb majuscules i arrossegant la e.



anava jo una mica rapidet cap a la uni (despres de passejar-me per uns quants bicings mentiders que deien que no tenien bici) quan de sobte el pedal ha cedit sota el pes (o la força) que li ha aplicat el meu peu esquerra i he sortit volant direccio descendent i sentit dolorós. Així que després d'unes quantes hores a l'Hospital del Mar estic a casa amb el braç enguixat i amb una rabia i impotencia desmesurada que intento paliar amb aquestes gracietes sense gràcia que he escrit per aquí.

Demà aniré a la feina a veure q em diuen, però suposo que hauré d'agafar la baixa.




ai mareta...





una abraçada a totes i tots

4 comentaris:

Natxo ha dit...

quina putada!!! m'uneixo el crit de l'Ori dels que diem no al 'nar en bici -jo ho tenia com a propòsit d'estiu; però no ho sé...- fer esport i fer salut no és bo!!!

molts ànims wapísim! ja saps a fer repòs: no cansar-se, fer bondat, fer birres, descansar, fer birres, mirar les nenes maques, fer birres, deixar-se cuidar (per les nenes maques o per qui vulguis), fer birres, etc... i fer birres!!!

a recuperar-se!!!

TenebrioWoman ha dit...

Noooo aleeeeixxx jo estava desitjant tornar a anar a masnou!!!!
i ara què?? no et podras banyar!!!

TenebrioWoman ha dit...

Jo a principis - mitjans d'agost estaré a NY comprante una samarrta dels Yankees de la Talla M....

Anònim ha dit...

apaquí aleeeeeix!!!

no ens estem de res, eh?

recupera't moltíssim!

petoNGs!!!

Radio + not?es