dimarts, 15 de juliol del 2008

Alemany i més

Hola gent ^^.

Bé, estic de baixa per això del braç i el bicing, i no puc aprofitar per anar a la platja ni jugar a la consola, que hi farem... però sí que puc aprofitar per treure el màxim partit al curs d'alemany que estic fent aquest mes de juliol.

Soc conscient que aquest curs i el què faré a l'agost no em serviràn per entendre una converça fluida en alemany, però segur que alguna cosa pillaré. I la resta ja l'aprendré allà. :P

Per si les mosques m'he matriculat a una unica assignatura i el projecte. Les dues en anglès. Un cop allà ja veuré si ampli matricula o què.

És complicat l'alemany, suposo que és una d'aquelles veritats bàsiques que tothom sap. Però quan t'hi poses n'agafes consciència. El cas es que he trobat una web interessant que et conjuga els verbs alemanys en diferents temps verbals (també els anglesos). La web et dona el codi per que afegeixis el conjugador a la teva web. Així que he agafat el codi i l'he posat al final del blog.



Estic manco però puc fer birres. Pagar-les em costa més, però per beure-me-les cap problema. ;)




webs:
Conjugador Alemany i Anglès
Curs d'alemany

Radio + not?es