dissabte, 5 de juliol del 2008

Nou logo al Casal de Joves de Les Corts


El Casal de Joves de Les Corts va convocar un concurs per escollir nou logotip. Fins ara utilitzaven el del 20è aniversari, i abans d'aquest no ho se pas. El cas és que m'hi vaig presentar, i d'entre els 17 logotips presentats, el meu va ser l'escollit. :)

D'això ja en fa uns dies, però divendres em van confirmar que havia estat aprovat per l'ajuntament i que esdevenia el logotip oficial del casal. :)

Jo me n'alegro força. Veure que una creació meva representarà el casal en tots els actes doncs, que voleu que us digui, em fa gràcia. :)

Segur que no agradarà a tothom, però mai plou a gust de tothom.


Amb aquest logotip intento representar què és el casal. El casal és un conjunt d'entitats, entitants diferents, grans i petites, amb una gran presència al casal o amb una presència esporadica. El conjunt d'aquestes entitats, que represento en forma de gotes, formen el casal.

Per altra banda crec que es podria utilitzar el logotip en diferents colors. Potser segons el tipus d'acte que es faci, el color vermell per als actes de foc, per exemple. Això ja ho decidirà l'assamblea a la direcció del casal.

:)

5 comentaris:

TenebrioWoman ha dit...

Que guay tio, quina sort! Molt bé, és maco.
Hem de repetir lo de la platja de divendres!
Em va encantar!
EL terçer video mola molt, el meu projecte de les piscines està una mica inspirat, la idea és ballar com en Matt abans d'anar a l'aigua!
Petons

Natxo ha dit...

moltes felicitats.
el logo està guai; la idea dels diferents colors em sembla genial.

Eloi A. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Eloi A. ha dit...

genial el logo!!!

Per cert,... t'ha arribat l'ipod?? XD

diablessamariken ha dit...

el guanyador eh...?

per alguna cosa ets de Diables de Les Corts, els millors ;)

Ptons

Radio + not?es