diumenge, 20 de juliol del 2008

working on FM poster

l'altre dia l'Irene em van dir que m'havien proposat, entre d'altres, per fer el cartell de Festa Major de Les Corts. Aquest any a més celebrem el 10è aniversari de la Plataforma Infantil i Juvenil de Les Corts.

Així que poques hores després dels meus renecs inconsistents per haver-me emerdat en això vaig fer un esboç am un retolador. Només la idea.

és aquest:


I avui he estat pensant en una altra cosa i m'he dedicat a fer uns quants ninots que potencialment ompliràn el cartell.

són aquests:


De moment no puc fer massa més, ja que no tinc la info de les activitats de la FM.

És una idea, potser en tindré d'altres, qui sap. Fer un cartell no és fàcil precisament. Però faré el que podré per tenir un esboç decent per al dia 28 de juliol.

2 comentaris:

diablessamariken ha dit...

Hola!

m'agrada la idea dels titelles!!! és moooltguapa!!!

Els ninotets són força divertits també!!

Ets un crack dels cartells ja :)

Ptons

Àngela ha dit...

cartellista professional, eh???

molt guapes totes les idees!!!!

i això amb un braç enguixat...

Radio + not?es