dimarts, 28 d’octubre del 2008

De festa en festa


Això és una festa. Cada dia hi ha alguna cosa a fer. No m'avorreixo pas. I pel que es veu tinc tendències "natxils". :P

La foto és de la festa d'aniversari de la Elli, en una casa molt guapa plena de gent (és sorprenent com molts dels alemanys parlen espanyol o si més no en tenen algunes nocions. Això em dificulta aprendre alemany. És una excusa com qualsevol altra).

Després vam anar al Project 7 a ballar una mica i fer unes birres.

Aquesta foto m'agrada :)






Per cert, de moment no neva. I crec q no és massa usual.

5 comentaris:

Natxo ha dit...

vigila amb les tendències natxils... poden ésser molt perilloses!!!

bon t´tiol del subject; demostra que tot va bé... excuses per no aprendre sempre en tindrem moltes, jejeje.

continua gaudint; i tranqui , que segur que acabaràs amb cabassos de neu.

diablessamariken ha dit...

les dues fotos són xules!

que potser t'hauré de regalar una boa a tu també? aix... aquestes plomes ens portaran pel camí de l'amargor... jejeje!

M'alegro de "veure't"!

Ptons

Natxo ha dit...

què maques són les boes de plomes...

i què bé ens senten als veritables artistes, oi Aleix?

Unknown ha dit...

oh oh oh!!!

que maco padrinet! Aquests aires Natxils et queden d'allò més bé!

deu ser que les coses bones s'enganxen...em penso que jo cada dia tinc més tendència natxil...per què serà?!!! ;)


M'alegro que tot vagi tan tan bé!
No deixis de gaudir ni un sol instant!

Molts petonets

TenebrioWoman ha dit...

Que guapo estas amb la rot boa!!! M'alegro que estiguis bé per aqui *tot* segueix igual. Que fort que no nevi, quina merda de prediccions, però diuen que aqui plou i collons si plou!!!
Molts petonets aleixet!!

Radio + not?es