divendres, 7 de novembre del 2008

bici

Fa uns dies em vaig comprar una bicicleta. És una molt bona opció per moure's per la ciutat, tot i que els transport és gratuït* pels estudiants.

Quan anava a comprar trobava a faltar un lloc on posar part de la compra. Vaig mirar cistelles per a bicicletes (però eren cares) i vaig cercar caixes de plàstic com les que utlitzen la gent de barna, com ara l'Astrid, (diria que són de fruita) però aquí no en gasten. El que sí que tenen és molta birra, i la birra la pots trobar en caixes de 20 ampolles de 1/2 litre, així que vaig decidir comprar una caixa d'aquestes. La caixa costa 3,10€, un preu raonable. De moment l'he fixat amb unes brides i queda així de molona. :). Aquesta és la caixa que em va molar més de les moltes que hi havia.

Ara només em cal trencar part dels separadors que té al seu interior (que serveixen per posar les ampolles) per aprofitar tota la seva profunditat. De moment hi puc portar algunes coses o 20 birres. :)





*No és que sigui gratuït, sinó que pagas l'abonament semestral de transport juntament amb la matricula de la facultat.

3 comentaris:

TenebrioWoman ha dit...

Quina bici més molona!!! m'alegro que ja la tinguis, em deus una foto d'un cor amb potes...
Un petó aleixet.
TW

diablessamariken ha dit...

ooohhh!! és gairebé tan xula com la meva Rolls Roice!! :)

No em sembla mala idea tenir una caixa pensada per a transportar birres, gens mala idea...

Ptons

Natxo ha dit...

jo crec que la opció és fàcil:

carrega vint birres i algunes cosetes; arribes a casa i buides una mica d'espai (birres) i tornes a carregar, i així vas fent; ;p

per cert, em sembla una opció fins a un punt interessant, modificable i millorable lo del transport dins la matrícula...

Radio + not?es