dimarts, 18 de novembre del 2008

Berlín: Zapata


Aquest dissabte passat 8 dels de Magdeburg vam anar de festa a Berlín. Només per passar 6 hores nocturnes en aquesta ciutat. Vam arribar a les 22.45h i vam marxar a les 05.15h.

Bàsicament vam estar al Zapata, que vam trobar per casualitat. L'Oriol i la Irene me n'havien parlat molt bé, i realment va valdre molt la pena. 5 eurets ben invertits que em van fer disfrutar com un animal i suar com a tal.

Primer un concert, i després musica punxada per un DJ que va posar entre moltes altres "legalización" dels SKA-P. M'ho vaig passar genial.

Hi haig de tornar. Cal visitar Berlín amb més calma. Potser amb algú de vosaltres si em veniu a veure. :P

Cisco, Gemma, Janek, 1/2 Mery, Meri, Aleix, Ali

Aleix, Guiller, Elliot, Mery

Víctor, Meri, Gemma, Aleix


Marina, Elliot



^^


1 comentari:

diablessamariken ha dit...

Berlin és bonic però d'una manera diferent. Quan hi vaig ser vaig pensar que no hi viuria, potser hi hauria de tornar per mirar si he canviat de parer amb el pas dels anys...

Ptons

Radio + not?es