dissabte, 29 de novembre del 2008

Primeres Couchsurfers a casa

Aquest cap de setmana estic hostatjant a les meves primeres couchsurfers a la meva habitació de Magdeburg.

La Xylina i la Jenny són dels EEUU i estan estudiant alemany en un poblet a 40km de Magdeburg. Ahir em van trucar al mòbil i em van dir si tenia lloc per elles. Que es volien quedar divendres i dissabte nit.

Curiós, no? Com van aconseguir el meu número?

Bé, doncs pel Ronny. Elles van escriure al Ronny mitjançant la web www.couchsurfing.com demanant allotjament. Però ell no estava a la ciutat, així que els hi va donar el meu número.

Així que quan em van trucar, i després de posar-les al corrent de les dimensions de la meva habitació i d'on haurien de dormir, vaig accedir a que vinguessin.

I bé, de moment això de tenir gent desconeguda a casa és una bona experiència.

M'ha desaparegut la meva bufanda. Me l'hauràn pres elles? jeje. No, jo, que no se que faig amb les coses. Espero que aparegui en algun racó en algun moment, però no hi confio massa. Me n'hauré de comprar una altre...


Després d'aquesta experiència potser poso la meva habitació de Magdeburg a la web de Couchsurfing per si algú més vol venir. :)

Glühwein

Vista des de la noria



Aleix, Jenny, Darío

Darío, Janek, Xylina, Guille, Aleix

Darío, Janek, Jenny, Guille, Aleix

Guille, Guille

Jo mateix






Prost!!




i aquest matí aigua-nevava.

Radio + not?es