dimarts, 28 d’abril del 2009

Fer diners des de l'ordinador


Últimament la meva situació econòmica és delicada, i trobar feina a Alemanya sense parlar la llengua és quelcom difícil. Tampoc m'hi he esforçat molt, però bé ja tinc poc temps per fer el PFC com per buscar-me una feina setmanal.

Així que, d'esprés de jugar a la loteria i d'aixecar totes les pedres que vaig trobar, vaig decidir buscar alternatives. La primera són els concursos de Disseny Gràfic de caire nacional i internacional als que modestament presento el meu treball. Hi ha remuneració des de 250 a 4000 euros, res malament si ets qui guanya. Però clar, aquest són diners potencials, no deixa de ser la rifa, cert que si ets el millor o qui presenta el millor disseny has de guanyar (així que és tant "fàcil" com ser el millor), però la quantitat de participants... bé, que no serà pas fàcil guanyar cap dels concursos als que finalment em presenti. Ja us informaré si m'otorguen algun premi.
L'altra opció, i aquesta l'he descobert avui, és la de fer feines puntuals que algunes empreses o particulars necessiten. He trobat una web [en] on diariament apareixen ofertes de feina força especifiques per a programadors i dissenyadors. Depenent del volum de feina que suposi paguen més o menys. La mínima oferta és $30 i n'hi ha de $4000 i segurament més. L'inconvenient és que també és com un concurs. Tot usuari interessat pot enviar les seves referències i/o idees i el que ofereix la feina escull.

Així que totes dues opcions depenen en major o menor part de la sort de ser escollit.

Aquí teniu el link de la web de les feines (ara no em compliqueu l'existència robant-me les feines que jo vull fer! jeje):
https://www.scriptlance.com/programmers/more_info.shtml

2 comentaris:

Natxo ha dit...

tranquil jo tractaré de robar-te cap feina.

és una bona pensada, si més no.

respecte a la meva "joguina" -feia tant que necessitava comprar-me un ordinador!-, mentre faci la feina i cosiderant que són 550€ crec que està prou bé. i que ara per ara, tampoc necessito més.

Ah per cert, òbviament, si aconsegeuixes o guanyes quelcom, informa!!!

diablessamariken ha dit...

encara que vulgués no podria robar-te cap d'aquestes feines, ja tens una competidora menys :)

Ptons, i ànims!

Radio + not?es