dimarts, 14 d’abril del 2009

mapa de viatge

Últimament no estic postejant res, i sincerament no em sembla gens bé. Crec que hauria d'escriure alguna cosa cada setmana, com a mínim per informar-vos del que vaig fent o si més no per que aquest blog no acabi sent un ent moribund i decrèpid.

He decidit fer un mapa de google amb les ciutats que alguna vegada he visitat encara que fos durant unes hores (ni aeroports ni les escales en tren compten). No he contemplat totes les ciutats que vaig visitar en la meva infància abans dels 4 anys, perquè no recordo gran cosa. En aquella epoca vaig viatjar arreu d'Europa durant un estiu, però només recordo les gondoles de Venècia i un ós en una carretera d'Hungria. Crec recordar uns esclops de fusta també... suposo que de Suïssa... però com que són records perduts en el temps no puc dir que hi vaig estar.



Mostra Llocs on he estat en un mapa més gran

Falta posar algunes ciutats per les que vaig passar i on vaig dormir durant el viatge d'anada i tornada Barcelona-Magdeburg amb el Porras. Com també afegir detalls com les dates en que hi vaig estar.

Espero que aquest mapa s'amplii considerablement en un període no massa llarg de temps.

Una abraçada a totes i tots.

2 comentaris:

diablessamariken ha dit...

què guai! jo també en vull fer un! m'has d'explicar com ho fas per posar aquestes xinxetes :)

Ptons

talut ha dit...

doncs és ben fàcil. vas a google maps i t'autentifiques (si ja estaves dins el correu ja ho estàs).
Llavors vas on posa "els meus mapes" i allà pots crear els teus mapes afegint marcadors, linies, i formes geomètriques.

Tens diferents marcadors per triar.

després només cal desar el mapa i copiar l'adreça o el codi HTML que estan disponibles a la part superior dreta si el vols posar al blog.

;)


espurnes

Radio + not?es