dilluns, 13 de març del 2006

Oliver i benji a TV2

Avui a les 18.30 començaven a emetre oliver i benji per la segona cadena de televisió espanyola. En la seva programació posaven el següent:

18:30:00 CAMPEONES HACIA EL MUNDIAL: OLIVER Y BENJI (DIBUJOS ANIMADOS)

DIRECCION: HIROSHI MITSUNOBU
GUION: SABURO EBINUMA
FOTOGRAFIA: NOBUHIRO OKASSAKO
MUSICA: HIROMOTO TOBISAWA

Oliver es un niño que tiene una enorme afición al futbol y su gran sueño
es ser el mejor jugador del mundo. Oliver y su familia se han trasladado
a la ciudad de Fujisawa. Una ciudad con una tradición futbolística en
cuyos colegios existe una gran cantera de niños.

SUBTITULADO PARA SORDOS
Potser m'equivoco però CAMPEONES HACIA EL MUNDIAL: OLIVER Y BENJI no són nous capitols d'aquesta mítica sèrie?

Aquesta web mostra l'aspecte dels episodis de la sèrie amb aquest nom i són completament diferents. Els episodis que passen per TV2 són els antics. La història és la mateixa però estàn redibuixats.

Avui m'havien donat la notícia que començaven aquests nous episodis i he anat ràpid a casa per veure'ls. M'he desilusionat una mica al veure que eren els antics. Però de totes maneres he vist l'episodi, perquè és Oliver i Benji. És una sèrie impressionant. Él primer capítol és la flipada de xut que fa l'oliver desde un mirador fins a casa del benji, que està a una distància exagerada.

Tot i que m'ha agradat volia deixar la crítica del nom que no concorda amb els episodis. Si m'equivoco dieu'm-ho.


Radio + not?es